Η Porsche άλλαξε το σήμα της-βρες τις διαφορές

Η Porsche με την ευκαιρία των εορτασμών των 75 ετών της άλλαξε το σήμα της και το εκσυγχρόνισε αλλά δεν θα βρεις και πολλές διαφορές

Τρία χρόνια πήρε στην Porsche να ολοκληρώσει τον εκσυγχρονισμό του εμβλήματος που συνοδεύει τα αυτοκίνητά της, τα περισσότερα εκ των οποίων σε κάποιο παιδικό ή και όχι παιδικό όνειρο, πρωταγωνιστούν. Τρία χρόνια κατά τα οποία το κέντρο Style Porsche συνεργάστηκε με το τμήμα marketing, ώστε οι αλλαγές να διαφοροποιούν την εικόνα, αλλά να διατηρούν την αναγνωρισιμότητα.

Με αφορμή τώρα τα 75 χρόνια που γιορτάζει η εταιρεία, μας παρουσιάζει το νέο της έμβλημα, που όσα χρόνια και αν περάσουν παραμένει εντυπωσιακό και η αλήθεια είναι πως οι αλλαγές αφορούν τις λεπτομέρειες και μόνο. Το νέο σήμα θα “φορεθεί” στις νέες Porsche από το τέλος του 2023 και έπειτα.

Τι άλλαξε; 

“Η επέτειος των “75 χρόνων σπορ αυτοκινήτων Porsche” ήταν η αφορμή για να επανασχεδιάσουμε αυτό το εμπορικό σήμα”, λέει ο Michael Mauer, αντιπρόεδρος της Style Porsche. “Με την καθαρότερη και πιο σύγχρονη εκτέλεσή του, το εκλεπτυσμένο έμβλημα επικοινωνεί τον χαρακτήρα της Porsche. Επανερμηνεύσαμε τα ιστορικά χαρακτηριστικά και τα συνδυάσαμε με καινοτόμα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η δομή κηρήθρας και το βουρτσισμένο μέταλλο. Το αποτέλεσμα είναι ένα αισθητικά φιλόδοξο τόξο που γεφυρώνει την ιστορία και το μέλλον της μάρκας”.

Όλα αυτά σημαίνουν πως το νέο σήμα είναι ουσιαστικά κάπως πιο λαμπερό και έχει χάσει τα ανάγλυφα τμήματα που διατηρούσε εδώ και μερικά χρόνια, μετά την προηγούμενη αναθεώρησή του. Στο σήμα έχει προστεθεί η λέξη Stuttgart που δεν υπήρχε, ενώ το άλογο έχει γίνει πιο ευκρινές, καθώς διακρίνονται τόσο η μεγαλύτερη ουρά του, όσο και συνολικά η φιγούρα του.

Όλα αυτά πάντως δείχνουν και το πόσο σημαντικός ήταν ο ρόλος του εμπορικού τμήματος στην δημιουργία του νέου σήματος, γιατί απαράβατος όρος για οποιαδήποτε διαφοροποίηση ήταν να μην χαθεί η άμεση αναγνωρισιμότητα.

Με επιμέλεια και στόχευση

Ο Mauer αναφέρθηκε και στον χρόνο που χρειάστηκε για την αλλαγή, λέγοντας πως δεν είναι μια απλή διαδικασία μερικών ημερών. Χρειάζεται, όπως είπε, χρόνος και μια δεύτερη και τρίτη ματιά, ενδεχομένως και μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε να κατανοήσουν οι σχεδιαστές αν όντως υπάρχει η σαφής ανάγνωση και η σύνδεση με το παρελθόν που απαιτούνται.

“Το έμβλημα της Porsche είναι ένα αλάνθαστο σύμβολο και ταυτόχρονα ένα κεντρικό στοιχείο της ταυτότητας της μάρκας μας”, λέει ο Robert Ader, Chief Marketing Officer της Porsche AG. “Για το λόγο αυτό, το εκσυγχρονισμένο έμβλημα έγινε η αφορμή για να επανασχεδιάσουμε το σχεδιασμό της μάρκας μας. Θα χρησιμοποιήσουμε το έμβλημα με πιο στοχευμένο τρόπο για να υπογραμμίσουμε τα συναισθηματικά highlights. Ταυτόχρονα, τα γράμματα Porsche θα αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία”.

Η Porsche χρησιμοποιεί το έμβλημα από το 1952. Το σήμα αναβαθμίστηκε το 1954, το 1963, το 1973, το 1994 και το 2008. Στην Porsche Classic υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα παλαιότερα σήματα για vintage και καινούργια αυτοκίνητα που ανακατασκευάζονται η μεταπωλούνται.

www.topgeargreece.gr

Ακολουθήστε το metafox.gr στη Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.